Ofte stillede spørgsmål

  • Kan jeg selv vælge mine opskrifter?

    Klart! Du kan vælge dine favoritter blandt 20 nye lækre opskrifter hver uge. Du bestemmer selv om du vil have kød eller fisk, hurtige og nemme, sunde og vegetariske, børnevenlige eller glutenfri retter. Og så kan du altid bare gå ind på din brugerkonto og redigere i dit udvalg under "Ordrer".

  • Kan jeg springe ordrer over, sætte mit abonnement på pause eller afmelde tjenesten?

    Selvfølgelig! Vores fleksible abonnement gør det nemt for dig at springe enkelte eller flere ordrer over, sætte dit abonnement på pause eller afmelde tjenesten helt, og du bestemmer selv hvornår! Du kan gøre dette under "Indstillinger" i din brugerkonto. Hvis du gerne vil vide mere, gå ind og tjek vores FAQ.

  • Hvor leverer Marley Spoon henne?

    Vi leverer for øjeblikket udelukkende i Hovedstadsområdet, men planlægger at udvide vores leveringsområde meget snart. Hvis du har spørgsmål vedrørende levering, er du velkommen til at ringe til os på 89 88 80 03 eller skrive en mail på kontakt@marleyspoon.dk. Du kan desuden indtaste dit postnummer, når du bestiller, for at se om vi leverer til dit område endnu.

  • Hvor længe kan mine ingredienser holde sig friske?

    Dine ingredienser bliver leveret i isoleringsposer og kølet med køleelementer for at holde varer som kød, fisk eller mejeriprodukter friske og kølige under transporten. Du bør dog stille dine ingredienser i køleskabet, så snart du modtager dem, så de kan holde sig i længst mulig tid (4 dage i køleskabet).

  • Er der retter til mig med særlige kostbehov eller fødevareallergier?

    Vores professionelle kokke og diætister gør deres bedste for at kreere et sundt og varieret udvalg, der passer til alle mulige kost- og smagspræferencer. Vi gør meget ud af altid at fortælle dig, hvad der er i de forskellige opskrifter og hvad det er, du modtager, men vi tilbyder ingen planer til specifikke kostbehov eller diæter. Vi tilbyder dog hver uge en række opskrifter uden mejeriprodukter, uden tilsat gluten osv.

  • Hvad får jeg i min måltidskasse?

    Vi sender dig alt hvad du skal bruge for at kunne tilberede opskrifterne, undtagen et par køkkenklassikere, som vi forventer, at du sandsynligvis har i dit køkken allerede, såsom olie, salt og peber. Det vælger vi at gøre for at mindske madspild. Vi sender dig en mail forud for din valgte leveringsdag og fortæller dig præcis, hvad du skal bruge.

  • Kan jeg springe ordrer over, sætte mit abonnement på pause eller afmelde tjenesten?

    Selvfølgelig! Vores fleksible abonnement gør det nemt for dig at springe enkelte eller flere ordrer over, sætte dit abonnement på pause eller afmelde tjenesten helt, og du bestemmer selv hvornår! Du kan gøre dette under "Indstillinger" i din brugerkonto. Hvis du gerne vil vide mere, gå ind og tjek vores FAQ.

  • Hvor leverer Marley Spoon henne?

    Vi leverer for øjeblikket udelukkende i Hovedstadsområdet, men planlægger at udvide vores leveringsområde meget snart. Hvis du har spørgsmål vedrørende levering, er du velkommen til at ringe til os på 89 88 80 03 eller skrive en mail på kontakt@marleyspoon.dk. Du kan desuden indtaste dit postnummer, når du bestiller, for at se om vi leverer til dit område endnu.

  • Hvor længe kan mine ingredienser holde sig friske?

    Dine ingredienser bliver leveret i isoleringsposer og kølet med køleelementer for at holde varer som kød, fisk eller mejeriprodukter friske og kølige under transporten. Du bør dog stille dine ingredienser i køleskabet, så snart du modtager dem, så de kan holde sig i længst mulig tid (4 dage i køleskabet).

  • Er der retter til mig med særlige kostbehov eller fødevareallergier?

    Vores professionelle kokke og diætister gør deres bedste for at kreere et sundt og varieret udvalg, der passer til alle mulige kost- og smagspræferencer. Vi gør meget ud af altid at fortælle dig, hvad der er i de forskellige opskrifter og hvad det er, du modtager, men vi tilbyder ingen planer til specifikke kostbehov eller diæter. Vi tilbyder dog hver uge en række opskrifter uden mejeriprodukter, uden tilsat gluten osv.

  • Hvad får jeg i min måltidskasse?

    Vi sender dig alt hvad du skal bruge for at kunne tilberede opskrifterne, undtagen et par køkkenklassikere, som vi forventer, at du sandsynligvis har i dit køkken allerede, såsom olie, salt og peber. Det vælger vi at gøre for at mindske madspild. Vi sender dig en mail forud for din valgte leveringsdag og fortæller dig præcis, hvad du skal bruge.